Translate to:

АДРЕСА ЗА КОНТАКТ – proibiro@mail.ru

Како сам излечио рак пшеничном травом: Детаљна упутства и рецепт човека који је одбио хемиотерапију


КАКО САМ ИЗЛЕЧИО РАК ПШЕНИЧНОМ ТРАВОМ

http://www.vaseljenska.com/vesti/kako-sam-izlecio-rak-psenicnom-travom-detaljna-uputstva-recept-coveka-koji-je-odbio-hemioterapiju/

у Вести, Здравље 12. фебруара 2017. 0





Када су лекари рекли 74-годишњем Денију Мек Доналду из Ирске, да има рак желуца, тако жесток да је највероватније да ће га убити у року од три месеца, он је одлучио да игнорише њихове савете како би избегао третман токсичне хемиотерапије и да прихвати прехрамбени приступ оздрављењу.
Четири године касније, Дени је сјајно, захваљујући дневном протоколу који је усвојио и који укључује и испијање сокова пшеничне траве (младе пшенице), храњиве густе “суперхране” с разним невероватним здравственеим бенефицијама.
Према писању медија Сундаy Wорлд, Дени је постао свестан свог стања када му је чир на желуцу одједном експлодирао у његовом стомаку. Након што је превезен у болницу с фарме на којој живи, лекари су се борили да сузбију крварење, да би притом открили да је Дени заправо имао тежак облик рака желуца који се проширио по целом телу.
Они су га упозорили да је једини начин на који би се ослободио од рака, према њиховом мишљењу, био пролаз кроз конвенционално лечење – хемиотерапија и зрачење.
За разлику од већине људи, Мек Доналд је одлучио да истражи друге методе лечења. Касније је обавестио своје лекаре да се определио за властити домаћи третман који укључује младу пшеничну траву.
Нимало изненађујуће, доктори су били прилично љути, истичући како ће он бити „мртав у року од неколико недеља“, ако би одбио њихове докторске савете. Али Дени је изабрао пшеничну траву уместо хемиотерапије.
„Рекао сам докторима да нисам био спреман да се подвргнем току лечења који ми је предложен. Знао сам да ће ме убити. Они су били бесни што сам дошао до тог закључка. Мој приватни доктор ме је упозорио да ћу бити мртав за три месеца“, истакао је Мек Доналд.
Денијев избор за коришћење пшеничне траве као третмана за његов рак се темељио на бројним искуствима за које је чуо од пријатеља о чудесном лековитом својству зелене пшенице.
„У року од седам дана осећај пецкања који сам имао је отишао, и ја сам се осећао пуно боље. Престао сам да узимам таблете које су ми биле прописане и од тада нисам узео ни једну таблету до дана данашњег. Месец дана касније бол је потпуно нестао и знао сам да сам на путу опоравка. Пшенична трава је деловала. Направио сам праву одлуку након одбијања савета доктора“, рекао је он.
Такође, Мек Доналд је добио сву тежину коју је изгубио као резултат коришћења лекова за његову болест. Почевши са само једном 28 грама пшеничног сока дневно, касније је стигао до 200 грама пшеничне траве на дан. Дени каже да је успешно излечио рак.
„Знам пуно доктора који мисле да пшенична трава нема квалитете и способности за убијање рака, али ја сам живи доказ да то није истина и да она функционише“, додаје он.

Шта је то млада зелена пшеница или пшенична трава?

Младе зелене травке житарица, које се мељу, данас су апсолутни хит за све модерне људе којима је потребна додатна снага природе.
Лишће младе зелене пшенице једна је од спектакуларних намирница крцатих материјама са добрим ефектом на организам. То је заправо млада зелена пшеница убрана пре развитка зрна (плодова) и трансформације у стабљику златних класова. Као млада биљка, пшеница саставом више личи на зелено лиснато поврће него на житарице. Бере се када је висока око 15 до 20 цм како би се оптимално искористили нутријенти који из зрна прелазе у лишће. Потом се проводи екстракција и сушење, а затим настаје зелени прах који се може отопити у води или додати разноврсним здравим воћним и повртним соковима.
Испијање сокова од младих зелених житарица данас поуздано представља снажно детоксикацијско средство и извор антиоксиданата, па се верује да може да заштити човека од бројних болести данашњице.
Нутритивне и здравствене карактеристике младе пшенице
Када се узгаја у органским условима, лишће младе пшенице задржава 82 од 92 минерала присутних у земљи, а процењује се да 1 кашичица праха младе пшенице (3г) садржи исту количину минерала као и пола килограма органски узгојеног воћа и поврћа.
Лишће младе пшенице садржи витамине А, Ц, Б, Е и К, као и минерале које налазимо у земљи укључујући калцијум, магнезијум, гвожђе, цинк, калијум, фосфор и кобалт.
Одличан је извор аминокиселина и ензима, а будући да сок лишћа младе пшенице није термички обрађен, не долази до промене њихове структуре узроковане топлином.
Специфичан нутритивни састав лишћа младе пшенице осигурава повољно деловање на кожу, косу и нокте. Због бројних биљних хемикалија које садржи сматра се да поседује антикарциногени и детоксикацијски ефекат. Делује повољно и на пробаву, превенцију болести срца и крвних судова, и уопштено обогаћује исхрану.
Посебно се препоручује код ослабљеног имунитета, особама изложеним повећаним психичким и физичким напорима, спортистима, након операција и у времену опоравка од болести, дијабетичарима, а и код нередовне и једноличне исхране.
Млада пшеница одлично се уклапа у стратегију очувања здравља на природан и еколошки одржив начин у сврху повећања нивоа животне енергије.

Рецепт за детоксикацију

Укус сока младе пшенице у почетку се може чинити необичним, па се препоручује да се пшеница комбинује са неким другим воћним или са соком од поврћа. Посебно се добро слаже са соком од јабуке.
Због интензивног укуса и високог садржаја нутријената, почиње се са око 3г дневно (једна кашичица праха), а затим се поступно повећава количина до око 6 г дневно (две кашичице праха)
.
novi-svjetski-poredak.com
Подели ово:

0 коментара:

Постави коментар

Copyright2010 Skriveno saznanje Design by Izrada sajta | Zlatibor na dlanu

PVC stolarija Adaptacija stana | Molerski radovi | Spusteni plafoni | Slike i zakon postanja | Opel auto delovi Auto placevi Auto servis vw Back to TOP